Amedspor bayrağı boğazda dalgalanıyor
Yayınlanma:
Tarihinde ilk kez Süper Lig’e yükselen Amedspor'un bayrağı İstanbul'da Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı. İki gün boyunca yeşil-kırmızılı bayrak dalgalanacak.
Türkiye ve dünyanın birçok yerinde taraftarı olan Süper Lig’in iddialı takımı Amedspor’da transfer çalışmaları sürüyor. Çalışmalar devam ederken, şampiyon Amedspor’un bayrağı alınan izinlerin ardından İstanbul Boğazı’nın simgelerinden Fatih Sultan Mehmet (FSM) Köprüsü’nde dalgalanmaya başladı.
Türkiye’nin en önemli ulaşım noktalarından biri olan FSM Köprüsü’nde Amedspor bayrağının dalgalanması, yeşil-kırmızılı camiada sevinçle karşılandı.

İki gün asılı kalacak
Yeşil-kırmızılı bayrağın iki gün boyunca Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanacağı öğrenildi.
Resmi İlanlar
Amedspor
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.