Amedspor bayrak astı Özdağ ve Akkiraz rahatsız oldu
Süper Lig’in yeni takımı Amedspor’da transfer çalışmaları sürerken, yeşil-kırmızılı ekibin bayrağı İstanbul Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı. İzinle İstanbul boğazına asılan Amedspor bayrağı birçok kesimi rahatsız etti. Bunlardan biri Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ ile CHP’li eski vekil Sabahat Akkiraz oldu.

Polisin nöbet tutması Özdağ’ı rahatsız etti
Fatih Sultan Mehmet Köprüsüne asılan Şampiyon Amedspor bayrağının başında polis ekiplerinin nöbet tutmasından rahatsız olan Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, duruma tepki gösterdi. Bazı provokatörlerin Amedspor bayrağının indirilmesi ile ilgili mesajlar üzerine İstanbul Emniyet Müdürlüğü boğazda polis görevlendirmesi yaptı. Bu durumu görmezden gelen Özdağ, “Yorumsuz” ifadesi ile polisin görev yapmasını eleştirdi.

Akkiraz’ın kendisinden haberi yok
Amedspor’un boğaza asılan bayrağı CHP’li eski vekil Sabahat Akkiraz’ı da rahatsız eti. 9 Mayıs tarihinde Erzurumspor’un bayrağının boğaza asılmasından bihaber olan Akkiraz, “Erzurumspor Şampiyon ama bayrağı köprüye asılmadı!!!!!!! Konu şampiyonluk mu?” ifadelerini kullandı.
TFF 1’inci Lig’i şampiyon olarak tamamlayan ve Süper Lig’e yükselen Erzurumspor bayağı 9 Mayıs tarihinde İstanbul Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanmıştı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.