Amedspor taraftarlarından İstanbul polisine teşekkür

Amedspor taraftarlarından İstanbul polisine teşekkür
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılan Amedspor bayrağının güvenlik güçleri tarafından koruma altına alındığını belirten taraftarlar İstanbul polisine teşekkür etti.

İstanbul’da Fatih Sultan Mehmet (FSM) Köprüsü’ne dün asılan Amedspor bayrağı, taraftarlar arasında büyük heyecan yaratırken, bayrağın güvenlik güçleri tarafından koruma altına alındığı bildirildi. Gelişmenin ardından Amedspor taraftar grubu Barikat İstanbul’dan teşekkür mesajı geldi.

‘Bayrağımız koruma altına alındı’

Barikat İstanbul tarafından yapılan açıklamada, FSM Köprüsü’ne asılan Amedspor bayrağının polis ekipleri tarafından korunduğu belirtilerek, güvenlik güçlerine teşekkür edildi. Açıklamada, bayrağın herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması için güvenlik önlemleri kapsamında gözetim altında tutulduğu ifade edildi.

amedspor.webp

Barikat İstanbul ekibine tebrik

Açıklamada ayrıca, bayrağın asılmasının ardından bölgede kalarak nöbet tutan Barikat İstanbul üyelerine ve organizasyonda emeği geçenler teşekkür edildi.

Taraftarlardan destek mesajları

Sosyal medyada çok sayıda Amedspor taraftarı, bazı kesimlerin tehdit ve ayrımcılık içeren paylaşımlarına rağmen, bayrağın İstanbul Boğazı’nın simge noktalarından biri olan FSM Köprüsü’nde yer almasını memnuniyetle karşıladı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.