Amedspor taraftarlarından İstanbul polisine teşekkür
İstanbul’da Fatih Sultan Mehmet (FSM) Köprüsü’ne dün asılan Amedspor bayrağı, taraftarlar arasında büyük heyecan yaratırken, bayrağın güvenlik güçleri tarafından koruma altına alındığı bildirildi. Gelişmenin ardından Amedspor taraftar grubu Barikat İstanbul’dan teşekkür mesajı geldi.
‘Bayrağımız koruma altına alındı’
Barikat İstanbul tarafından yapılan açıklamada, FSM Köprüsü’ne asılan Amedspor bayrağının polis ekipleri tarafından korunduğu belirtilerek, güvenlik güçlerine teşekkür edildi. Açıklamada, bayrağın herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması için güvenlik önlemleri kapsamında gözetim altında tutulduğu ifade edildi.

Barikat İstanbul ekibine tebrik
Açıklamada ayrıca, bayrağın asılmasının ardından bölgede kalarak nöbet tutan Barikat İstanbul üyelerine ve organizasyonda emeği geçenler teşekkür edildi.
Taraftarlardan destek mesajları
Sosyal medyada çok sayıda Amedspor taraftarı, bazı kesimlerin tehdit ve ayrımcılık içeren paylaşımlarına rağmen, bayrağın İstanbul Boğazı’nın simge noktalarından biri olan FSM Köprüsü’nde yer almasını memnuniyetle karşıladı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.