Amedspor’da ilk imzayı Kosovalı yıldız attı
Süper Lig’in iddialı takımı Amedspor, ilk transferini Kürtçe ve Türkçe altyazılı video ile duyurdu. Duyurunun ardından Kosovalı milli futbolcu Ermal Krasniqi yeşil-kırmızılı ekip ile 2+1 yıllık sözleşme imzaladı.

Amedspor’dan açıklama
Yeşil-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, “Kulübümüz, 2026–2027 sezonu kadro planlaması kapsamında, hücum hattında sağ açık pozisyonunda görev yapan Ermal Krasniqi ile 2+1 yıllık sözleşme imzalamıştır. Hızı, teknik kapasitesi ve hücumdaki etkinliğiyle dikkat çeken Ermal Krasniqi’nin takımımıza önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Yeni transferimiz Ermal Krasniqi’ye Amedspor forması altında başarılı bir sezon diliyor, anlaşmanın kulübümüz ve camiamız için hayırlı olmasını diliyoruz” denildi.
İstanbul’da yapılan sözleşmeye Amedspor Futbol Şube Sorumlusu Nedim Şimşek de katıldı.
Ermal Krasnigi 33 maçta forma giydi
Kosova Milli Takımı'nda da görev yapan Krasniqi, geçen sezon kiralık olarak Polonya temsilcisi Legia Varşova'nın formasını giymişti. Forma giydiği 33 maçta 3 gol atan Krasniqi, 2 de asist yaptı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.