Amedspor’un yeni transferinden Kürtçe mesaj

Amedspor’un yeni transferinden Kürtçe mesaj
Amedspor ile 2+1 yıllık sözleşme imzalayan İskoç milli yıldız David Bates’in ilk mesajını Kürtçe ile yaptı.

Süper Lig’deki ilk sezonuna güçlü bir kadroyla hazırlanan Amedspor’da transfer çalışmaları sürüyor. Kosovalı Ermal Krasniqi ve İskoç David Bates ile 2+1 yıllık sözleşme imzalayan yeşil-kırmızılı camiada taraftarın yüzü gülmeye başladı. Transfer komitesinin hafta içinde birkaç futbolcuyu daha açıklaması bekleniyor.

david-bates2.webp

David Bates’ten ilk açıklama

Yeşil-kırmızılı ekip ile 2+1 yıllık sözleşme imzalayan İskoç David Bates ilk mesajını Kürtçe yaptı.

‘Birlikte başaracağız’

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bates, “Amedspor Kulübü için imza atmaktan gurur duyuyorum. Hırslı insanlarla dolu hırslı bir kulüp ve devasa bir taraftar kitlesi. Önümüzdeki sezona ve bu taraftarların önünde oynamaya gerçekten büyük bir heyecanla bakıyorum. Her zamanki gibi, sahada her şeyimi bırakacağım. Bi hev re, ber bi serkeftinê ve” ifadelerini kullandı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.