Amedspor’un yeni transferinden Kürtçe mesaj
Süper Lig’deki ilk sezonuna güçlü bir kadroyla hazırlanan Amedspor’da transfer çalışmaları sürüyor. Kosovalı Ermal Krasniqi ve İskoç David Bates ile 2+1 yıllık sözleşme imzalayan yeşil-kırmızılı camiada taraftarın yüzü gülmeye başladı. Transfer komitesinin hafta içinde birkaç futbolcuyu daha açıklaması bekleniyor.

David Bates’ten ilk açıklama
Yeşil-kırmızılı ekip ile 2+1 yıllık sözleşme imzalayan İskoç David Bates ilk mesajını Kürtçe yaptı.
Proud to sign for @amedskofficial
— David Bates (@DavidBates_) June 27, 2026
An ambitious club with ambitious people, and a massive fan base.
I’m really looking forward to the season ahead and to playing in front of these supporters.
I’ll leave everything on the pitch, as always.
Bi hev re, ber bi serkeftinê ve ????❤️ pic.twitter.com/JkVYp29Yw4
‘Birlikte başaracağız’
Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bates, “Amedspor Kulübü için imza atmaktan gurur duyuyorum. Hırslı insanlarla dolu hırslı bir kulüp ve devasa bir taraftar kitlesi. Önümüzdeki sezona ve bu taraftarların önünde oynamaya gerçekten büyük bir heyecanla bakıyorum. Her zamanki gibi, sahada her şeyimi bırakacağım. Bi hev re, ber bi serkeftinê ve” ifadelerini kullandı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.