Boğazdaki Amedspor bayrağını kim indirdi?
İstanbul Boğazı’ndaki Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılan ve iki günlük izin süresi biten Amedspor bayrağının kaldırılması sosyal medyada tartışma konusu oldu. Bayrağın kim tarafından indirildiğine ilişkin farklı iddialar ortaya atıldı. Amedspor Barikat Taraftar Grubu konuya dair açıklama yaptı.
‘İzin süresi dolduğu için kendimiz indirdik’
Taraftar grubunun açıklamasında, FSM Köprüsü’ne asılan Amedspor bayrağının gerekli kurumlardan alınan izin doğrultusunda iki gün boyunca köprüde kaldığı belirtildi. Açıklamada, izin süresinin sona ermesinin ardından bayrağın grup üyeleri tarafından indirildiği ifade edildi.

Sosyal medyadaki iddialara tepki
Taraftar grubu, sosyal medyada bayrağın başkaları tarafından indirildiği ya da denize atıldığı yönünde yapılan paylaşımların gerçeği yansıtmadığını söyledi. Açıklamada, bu tür iddiaların önceden öngörüldüğü belirtilerek taraftarların yanıltıcı paylaşımlara itibar etmemesi istendi.
‘Trollerin açıklamalarını dikkate almayın’
Barikat’ın açıklamasında şöyle denildi: “İstanbul'da, FSM Köprüsü'ne astığımız şanlı AMEDSPOR bayrağımızı gerekli kurumlardan aldığımız 2 günlük izin süresi dolduğundan ötürü kendimiz indirdik.
Sosyal medya trollerinin büyük Amedspor camiası ve ismi üzerinden prim kasmak isteyeceğini ve provokatif açıklamalar yapıp "bayrağı indirdik", "denize attık" tarzında açıklamaları olacağını biliyoruz çünkü gördük.
Halkımızdan ve taraftarımızdan ricamızdır bu tarz açıklamaları dikkate almayalım.”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.