Hatayspor'dan gelmişti, Amedspor'a veda etti
Tarihinde ilk kez Süper Lig'de mücadele etmeye hazırlanan Amedspor'da kadro yapılanması sürerken, bir ayrılık haberi daha geldi.
Geçen sezonun devre arasında Hatayspor'dan transfer edilen ve yeşil-kırmızılı ekiple 1,5 yıllık sözleşme imzalayan Oğuzhan Matur, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla kulübe veda ettiğini duyurdu.

Diyarbakır halkına teşekkür etti
Oğuzhan Matur paylaşımında, Amedspor ile karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdıklarını belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Çok güzel anılar biriktirdiğim Amed SK ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırdık. Bu kısa süreçte güzel zaman geçirdiğim takım arkadaşlarıma, hocalarıma, başkanımıza, yönetimimize ve kulüp çalışanlarına çok teşekkür ediyorum. Özellikle beni ilk günden çok sıcak karşılayan Diyarbakır halkına ve coşkulu taraftarlara minnetlerimi sunarım. Hoşçakalın."
İki günde ikinci veda
Amedspor'da dün de takımın Süper Lig'e yükselen kadrosunda yer alan kaptan kaleci Ece Kardeşler kulübe veda etmişti.
Yeni sezon öncesinde kadro yapılanmasını sürdüren Amedspor'da önümüzdeki günlerde yeni transferlerin yanı sıra ayrılıkların da netlik kazanması bekleniyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.