Nahit Eren ilk kez açıkladı: Avrupa ve Süper Lig’den futbolcular var
Süper Lig’de iddialı bir kadro hazırlığı yapan Amedspor’da transfer çalışmaları tüm hızıyla sürüyor. Teknik direktör Besnik Hasi’nin raporu doğrultusunda harekete geçen yeşil-kırmızılı ekibin transfer komitesi İstanbul’da çalışmalarını sürdürüyor. Taraftarın günlerdir merakla beklediği transferlerle ilgili Amedspor Kulüp Başkanı Nahit Eren, Amida Haber’e açıklamalarda bulundu.

‘Merak ve ilginin farkındayız’
“Taraftarlarımızın sabırsız olduğunun farkındayız” diyen Eren, “Bir üst lige çıktığımızdan dolayı kadronun da büyük bir oranda rotasyona uğrayacağı düşünüldüğünde kulübümüzden bir an önce transferlerin açıklanması ya da sonuçlanan transferlerin kimler olduğu konusundaki merak, ilgi ve beklentilerinin farkındayız” ifadelerini kullandı.
Resmi transfer sürecinin başladığını hatırlatan Eren, “Dün itibariyle kulübümüzün transfer limitleri açıklandı. Biz bunları görmeden bugüne kadar iletişim halinde olduğumuz ve sonuçlandırmayı planladığımız transferlere son noktayı koyamıyorduk. Neden? Çünkü büyük oranda kadromuz yenileneceği için total transfer limitimizi görmemiz gerekiyordu. Dün itibariyle limitimiz açıklandı. Kamuoyuna da yansıdı ve şu anda ön mutabakata vardığımız, daha önce karşılıklı onların teklifleri ve taleplerinin alındığı futbolcularla son noktaya, imzaları atma aşamasına geldik. Önemli bir oranda kadromuzun ana omurgasını oluşturacak futbolcular konusunda ciddi bir girişimimiz var. Transfer sezonunda hata yapmak istemiyoruz. Hatadan kastım; doğru hocanın ortaya koyduğu oyun felsefesine, mantığına uygun futbolcularla, hocamızın da onayıyla ya da hocamızın önerdiği futbolcular üzerinden ilerlemeye çalışıyoruz. Bu anlamda evet ince eleyip sık dokuyoruz” dedi.

‘Anlaşmaya vardığımız futbolcular var’
Transfer sezonunun Eylül ayına kadar süreceğini hatırlatan Amedspor Kulüp Başkanı Nahit Eren, “Ağustos ayı itibarıyla lig başlayacak. Biz 1 Temmuz’da başlayan kamp sürecimize öncelikle hocamızın ve transfer komitemizin kendileriyle uzun süredir diyalog ve iletişim halinde olduğu transferlerin bir kısmını yetiştireceğiz. Kamp sürecinde transferler devam edecek. Bütün transfer kontenjanımızı hemen doldurmak istemiyoruz. Nitekim Eylül ayına kadar bir transfer süreci var. Ama tabii ki Süper Lig’e uygun, gecikmeden lig başladığında uyumlu ve hazır bir kadro için çalışmalarımız devam ediyor. Avrupa’dan da Süper Lig’den de ön görüşmelerle anlaşmaya vardığımız futbolcular var. Dün itibariyle resmi transfer süreci başladı. Bunları yakında açıklayacağız” dedi.
‘Kamuoyuna duyuracağız’
Kulüp başkanı Eren, “Kulüplerle görüşmeler, bonservisli kulüplerle ve bonservisli futbolcularımızla süreç devam ediyor” diyen yeşil-kırmızılı kulübün başkanı Eren, “Hem kulüpleriyle olan sözleşme, hazırlık süreçleri hem futbolcularıyla olan süreç devam ediyor. Tabii ki bu hafta içerisinde ya da kamp süreci başlamadan belirli sayıda futbolcularımızla sözleşmeleri yapıp kamuoyuna duyuracağız” diye konuştu.
‘Dünya kupasında olan futbolcularla temasımız var’
Temmuz ayının ilk haftasına kadar bazı transferleri bitireceklerini söyleyen Eren, “Ancak kamp süreci devam ederken de transfer çalışmalarımız sürecek. Dünya Kupası’nda olan ve temas halinde olduğumuz futbolcular da var. Onlarla ilgili süreç biraz Dünya Kupası’ndaki ülke takımlarının durumuna, hem sözleşme hem de kampa katılma durumlarına bağlı. Dünya Kupası’ndaki takımlarının süreçlerini takip ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Yıldız futbolcu olacak mı?
Yıldız oyuncu beklentisi ile ilgili de konuşan Eren şunları söyledi: “Bizim için önemli olan; oyun kalitesiyle, oyun anlayışıyla takımımıza ve kentimize uyumlu futbolcular üzerinden yoğunlaşmak. Futbol kalitesiyle kendi bulunduğu liglerde başarılı performans ortaya koyan futbolcular var transfer havuzumuzda. Umarım en kısa sürede onlar da tamamlanır."
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.