Diyarbakır’da kaldırımdan sonra park işgali

Diyarbakır’da kaldırımdan sonra park işgali
 Haber Editörü
Kaldırım işgalleriyle ilgili tepkiler devam ederken, Diyarbakır merkez Bağlar İlçesi’ndeki parkın bir bölümünün işgal edilerek restorana çevrildiği görüldü.

Diyarbakır merkez Bağlar İlçesi Bağçılar Mahallesi’nde bulunan Millet Bahçesi’nin bir bölümüne masa ve yer minderleri atıldığı görüldü. Mahalle sakinleri, park alanının amacı dışında kullanıldığı ve bazı bölümlerinin işgal edildiği iddia ederek yetkilileri görev davet etti.

‘Kamusal alan restorana çevrildi’

Mahalle sakinleri, özellikle çocukların parkta güvenli şekilde oyun oynayamadığını belirterek duruma tepki gösterdi. Vatandaşlar, kamusal alan olarak hizmet vermesi gereken millet bahçesinin farklı kullanımlar nedeniyle daraldığını ve bu durumun günlük yaşamı olumsuz etkilediğini ifade etti.

Yetkililere çağrıda bulunan mahalle sakinleri, parkın yeniden düzenli ve amacına uygun şekilde kullanılmasını istedi. Vatandaşlar, kamusal alanların herkesin ortak hakkı olduğunu vurgulayarak denetimlerin artırılmasını talep etti.

Konuyla ilgili belediye ve ilgili kurumların nasıl bir adım atacağı ise merak konusu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.