Diyarbakır’da mahalle sakinlerinden yol onarım çağrısı

Diyarbakır’da mahalle sakinlerinden yol onarım çağrısı
 Haber Editörü
Diyarbakır merkez Yenişehir ilçesine bağlı Aziziye Mahallesi TOKİ 3. Cadde'de yaşayan vatandaşlar, uzun süredir bozuk olan yolların onarılması çağrısında bulundu.

Yenişehir İlçesi Seyrantepe mevkiinde bulunan TOKİ 3. Cadde üzerindeki yolun onarılması çağrısında bulunan mahalle sakinleri, yaşanan sorunun hem sürücüler hem de yayalar için tehlike oluşturduğunu ifade etti.

Yolun mevcut durumunun günlük yaşamı olumsuz etkilediğini dile getiren vatandaşlar, özellikle araçlarda maddi hasara neden olan çukurların bir an önce giderilmesini istedi. Mahalle sakinleri, yetkililere çağrıda bulunarak yolun bakım ve onarım çalışmalarının en kısa sürede başlatılmasını talep etti.

Mahalle sakinleri, ulaşımın daha güvenli ve konforlu hale gelmesi için ilgili kurumların soruna kalıcı çözüm üretmesini bekliyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.