Diyarbakır’da Şeyh Said anması

Diyarbakır’da Şeyh Said anması

Kaynak:HABER MERKEZİ

Diyarbakır’da 1925 yılında idam edilen Şeyh Said ile 47 arkadaşı için anma düzenlendi.

Palevi Derneği üyelerinin yaptığı anmada Diyarbakır Şube Başkanı Mustafa Üngür açıklama yaptı. Üngür, “Bizler Şeyh Said Efendi davasının temsilcileri olarak 101 sene sonra Şeyh Said Efendinin isteğini Ulu Cami önünden tüm partilere ve yetkililere hatırlatıyoruz. Bizim anayasamız Kurândır. Bu mevcut anayasayı tümden değiştirin. Milleti bu batı zihniyetinin bataklığından kurtarın. Dokunulmaz madde yoktur” dedi.

Üngür, şunları söyledi: “Şeyh Said efendinin davası, batıla karşı hakkı savunmaktı. O hak davası Allah emretmiş, Peygamberler tebliğ etmiş nice Peygamberler bu uğurda şehit olmuş, Hz. Muhammed (SAS) nice eziyetler çekmiş sahabeler bu yolda şehit olmuşlar. Hz. Hüseyin (R.A) de bu dava için Kerbela’da şehit olmuştu.”

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.