Diyarbakır’ın 35 bin nüfuslu ilçesine yeni hastane

Diyarbakır’ın 35 bin nüfuslu ilçesine yeni hastane
 Muhabir
Diyarbakır’ın Dicle ilçesinde yapımı tamamlanan 60 yataklı yeni devlet hastanesi önümüzdeki günlerde hizmete açılacak.

Hastane ile ilgili bilgileri AK Parti Diyarbakır Milletvekili Galip Ensairoğlu, X hesabından duyurdu. Hastanenin tamamlandığını belirten Ensarioğlu, “60 yatak kapasitesine sahip hastanede, 10 yataklı yoğun bakım ünitesi, 5 yataklı diyaliz ünitesi, 30 poliklinik odası, 3 tam donanımlı ameliyathane, BT, ultrasonografi (USG) ve röntgen cihazlarının hizmet vereceği görüntüleme alanları ile 111 araç kapasiteli otopark bulunmaktadır” dedi.

diclehastane2.webp

Hastanenin en kısa sürede hizmete açılacağını kaydeden Galip Ensarioğlu, hem Cumhurbaşkanı Erdoğan’a hem de Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’nu teşekkür etti.

TÜİK'in son açıkladığı Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi (ADNKS) verilerine göre, Dicle’nin nüfusu 35 bin 948 kişi olarak kayıtlara geçmişti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.