Erzurum taraftarı On Gözlü Köprü için resmi başvuru yaptı

Erzurum taraftarı On Gözlü Köprü için resmi başvuru yaptı
Amedspor taraftarlarının İstanbul Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne (FSM) kulüp bayrağını asmasının ardından Erzurumspor taraftarından Diyarbakır için dikkat çekici bayrak asma başvurusu geldi.

Adını Mustafa Kemal Atatürk’ün okul numarasından alan 1283 Hareketi Derneği, Diyarbakır’ın tarihi simgelerinden On Gözlü Köprü’ye 1. Lig şampiyonu Erzurumspor’un bayrağının asılması için Diyarbakır Valiliği’ne resmi başvuruda bulundu.

ongozluu.webp

‘Diyarbakır Valiliğine resmî başvuru yapıldı’

Derneğin resmî sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Hukuk ekibimiz, kadim Türk şehri Diyarbakır’ın sembolü On Gözlü Köprü’ye 1. Lig şampiyonu Erzurumspor’un bayrağının asılması için Diyarbakır Valiliği’ne resmi başvuruda bulunmuştur" denildi.
Söz konusu dernek, ayrıca e-Devlet üzerinden yapılan başvuruya ait görseli de paylaştı. Başvuru bilgilerinde, "Tanıtıcı bayrakların kullanım izni başvurusu" kapsamında Diyarbakır Valiliği İl Yazı İşleri Müdürlüğü’ne iletildiği belirtildi.

talep.webp

‘Kadim Türk şehri vurgusu’

E-devlet üzerinden yapılan başvuruda şu ifadelere yer verildi:

“Diyarbakır On Gözlü Köprü Kadim Türk şehri Diyarbakır'ın tarihi simgelerinden biri olan On Gözlü Köprü'ye; 1. Lig şampiyonu Erzurumspor'un şampiyonluğunu kutlamak ve şehirlerimiz arasındaki dayanışma bağını güçlendirmek amacıyla, Erzurumspor bayrağının uygun görülecek bir süreyle asılması hususunda gereğini arz ederiz.

Saygılarımızla.”

Başvurunun durumu ile ilgili "İşleme Alındı" bilgisi paylaşıldı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.