Piknik sonrası bırakılan çöpler temizlendi
Yayınlanma:
Kaynak:İhlas Haber Ajansı
Diyarbakır Sinek Çayı çevresinde oluşan çöp yığınları, Çermik Belediyesi ekiplerinin çalışmasıyla temizlendi.
Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpler temizlendi.

Belediye, ziyaretçilerin sağlıklı bir ortamda dinlenmeleri ve eğlenmeleri için gerekli tedbirleri almaya başladı. Çevre temizliğini yapan ekipler, ziyaretçilerden kullandıkları alanları temiz bırakmalarını istedi.
Diyarbakır
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.