Piknik sonrası bırakılan çöpler temizlendi

Piknik sonrası bırakılan çöpler temizlendi

Kaynak:İhlas Haber Ajansı

Diyarbakır Sinek Çayı çevresinde oluşan çöp yığınları, Çermik Belediyesi ekiplerinin çalışmasıyla temizlendi.

Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpler temizlendi.

sinek-cayi-1.webp

Belediye, ziyaretçilerin sağlıklı bir ortamda dinlenmeleri ve eğlenmeleri için gerekli tedbirleri almaya başladı. Çevre temizliğini yapan ekipler, ziyaretçilerden kullandıkları alanları temiz bırakmalarını istedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.