Başak Demirtaş yeni fotoğraf paylaştı
Yayınlanma:
Selahattin Demirtaş’ın eşi Başak Demirtaş yeni bir fotoğraf paylaştı, “Edirne’den selamlar” dedi.
HDP’nin tutuklu Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş’ın eşi Başak Demirtaş, Edirne Cezaevi’ne gitti. Başak Demirtaş eşi ile çektiği bir kare fotoğrafı X hesabından paylaştı. Başak Demirtaş fotoğrafın altına hem Kürtçe hem Türkçe “Edirne’den selamlar” notu düştü.
Başak Demirtaş’ın paylaştığı fotoğraf kısa sürede yüzlerce beğeni ve yorum aldı.

‘Az kaldı’ demişti
Selahattin Demirtaş, dün X hesaplarında yayınlanan “Az kaldı” başlıklı yazısında süreç değerlendirmesi yapmıştı. Demirtaş’ın yazısının başlığı, “yakın zamanda tahliye mi olacak?” tartışmalarını da beraberinde getirmişti.
Gündem
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.