Batman’ın yeni vali yardımcısından ‘Grup Yorum’lu veda
Kaynak:HABER MERKEZİ
Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Atama Kararnamesi ile görev yeri değiştirilen İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili, yeni görev yeri olan Batman’a hareket etmeden önce bir veda mesajı yayımladı. Batman Vali Yardımcılığı görevine getirilen Sevgili, Hükümet Konağı önünde kendisini uğurlamaya gelen personel ve ilçe sakinleriyle bir araya geldi.
‘Kalbimi burada bırakıyorum’
İpsala’da planlanandan daha uzun süre görev yaptığını belirten Ömer Sevgili, helallik isteyerek yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı: "Kalbimi burada bırakıyorum. Benim burada bir evim olduğunu hissediyorum. Burayla diyaloğumun sürekli olacağını biliyorum. Aslında 2 yıl için buraya gelmiştim ancak 4 yıl boyunca görev yaptım."
Grup Yorum’lu veda
Sosyal medya hesabından bir veda klibi paylaşan Vali Yardımcısı Ömer Sevgili, mesajında “Batman Vali Yardımcılığı görevine atanmamız dolayısıyla, gönlümüzde her zaman ayrı bir yeri olacak İpsala’mıza ve kıymetli hemşerilerimize veda ettik” dedi.
Sevgili'nin veda konuşmasının yer aldığı videonun sonuna, Grup Yorum’un enstrümantal "Uğurlama" parçasını eklemesi dikkat çekti.

Ömer Sevgili: Siirtli kaymakam
Siirt’in Kurtalan ilçesinde dünyaya gelen Ömer Sevgili, Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi-Matematik Öğretmenliği mezunu. Mesleki kariyerine matematik öğretmeni olarak başlayan Ömer Sevgili, Hazine ve Maliye Bakanlığı’nda çalıştığı sırada Türkiye'deki Bütçe Sisteminin geliştirilmesi amacıyla 2017 yılında Paris'te bulunan OECD'deki bir toplantıya katıldı. Manisa - Köprübaşı, Adana- Tufanbeyli’nde kaymakam vekilliği yapan Ömer Sevgili, 2021 yılında Gaziantep’in Araban ilçesine kaymakamı olarak atandı. Bir yıl sonra da İpsala’ya gönderildi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.