Şeyh Said’e hakaretten ceza alan Özdağ uslanmadı

Şeyh Said’e hakaretten ceza alan Özdağ uslanmadı

Kaynak:Haber Merkezi

Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ hakkında, Şeyh Said’e ilişkin sosyal medya paylaşımı nedeniyle açılan hakaret davasında karar çıktı.

Ümit Özdağ’ın, Şeyh Said’e yönelik sözleri nedeniyle "Şeyh Said'in manevi şahsiyetine, hatırasına hakaretten" açılan dava karara bağlandı. Hınıs Asliye Ceza Mahkemesi’nde görülen duruşmada, mahkeme Özdağ hakkında 8 bin 700 TL adli para cezası verilmesine ve hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına hükmetti.

Adliye önünde kısa süreli gerginlik

Duruşmanın ardından adliye binası içerisinde, Şeyh Said’in akrabaları “Faşist Ümit” sloganları atarak tepki gösterdi. Mahkeme önündeki gerginlik büyümeden sona ererken Özdağ, adliye binası önünde açıklama yaparak karara tepki gösterdi.

ozdag2.webp

Ceza aldı, hakarete devam etti

Kararın ardından Hınıs Adliyesi önünde konuşan Özdağ, hakaretlerine devam ederek, “Şeyh Said’in hakaret edilebilecek bir hatırası olduğunu kabul ediyorlar ki biz bunu kabul etmiyoruz. Bu bana karşı verilmiş bir ceza değil, esasen Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ne verilmiş bir cezadır” ifadelerini kullandı.

Mahkeme kararını siyasi bir karar olarak nitelendiren Özdağ, avukatlarının önümüzdeki günlerde dosyayı istinaf mahkemesine taşıyacağını söyledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
2 Yorum