Tuncer Bakırhan’dan veda: Eksildik

Tuncer Bakırhan’dan veda: Eksildik

Kaynak:Haber Merkezi

DEM Parti Eş Genel Başkan Tuncer Bakırhan, usta oyuncu Kadir İnanır’a “Bir kişi eksildik” diyerek veda etti.

Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul’da düzenlenen anma törenine DEM Parti Eş Genel Başkanı Tuncer Bakırhan da katıldı. Bakırhan, mikrofon uzatan gazetecilere şunları söyledi:

bakirhan.webp

“Çok önemli bir sanatçıyı, çok önemli bir demokratı kaybettik. Bir kişi eksildik. Barışsever birisiydi. Sürekli hak ihlallerine uğrayan insanların yanındaydı. 80’lerde darbe karşıtıydı. Sonrasında işçilerin, emekçilerin hak arama mücadelesinin yanındaydı. 2013-2015 tarihlerinde Kürt meselesinin çözümü için başlayan süreçte akil insanlarda yer aldı. Sonrasında da Türkiye’de başta Kürt meselesi olmak üzere demokratikleşmeye kafa yordu, emek verdi. Büyük bir kayıp. Çok değerli bir insandı. Sadece bir sanatçı değildi, demokrattı ve bir devrimciydi. Türkiye’nin, Karadeniz halkının, devrimcilerin, demokratların başı sağ olsun. Onun özlemini duyduğu barışı inşallah bir gün bu topraklara getireceğiz sözünü veriyoruz."

Uzun süredir hastalıklarla boğuşan Kadir İnanır, 77 yaşında hayatını kaybetmişti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.