Amedspor’dan sonra Mardin’de boğaza bayrak astı

Amedspor’dan sonra Mardin’de boğaza bayrak astı
Süper Lig’in yeni ekibi Amedspor’dan sonra TFF 1. Lig’e yükselen Mardin 1969 Spor’un dev bayrağı, İstanbul’un simge yapılarından Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı.

2. Lig Play-Off Finali’nde şampiyon olarak TFF 1. Lig’e yükselen kırmızı-lacivertli ekibin bayrağı, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı. Son dört yılda üçüncü şampiyonluğunu kazanarak 18 yıl aradan sonra yeniden 1. Lig’e yükselen Mardin temsilcisinin dev bayrağı, İstanbul’un en önemli simgelerinden biri olan Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalandı.

Mardinspor’dan açıklama

Kulüpten yapılan açıklamada, “Şanlı bayrağımız iki gün boyunca Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanacak” ifadelerine yer verildi.

mardinsporrr.webp

Mardinliler ve taraftarlar tarafından büyük gururla karşılanan bu anlamlı görüntü, kulübün tarihi başarısının sembollerinden biri olarak hafızalara kazındı.

2026/06/24/amedspor-ayrak.webp

Amedspor da asmışı

Tarihinde ilk kez Süper Lig’de mücadele edecek olan Amedspor’un bayrağı dün boğazda dalgalanmıştı. Dalgalanan Amedspor bayrağı bazı ırkçı kesimleri rahatsız etmişti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.