Amedspor’dan sonra Mardin’de boğaza bayrak astı
2. Lig Play-Off Finali’nde şampiyon olarak TFF 1. Lig’e yükselen kırmızı-lacivertli ekibin bayrağı, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı. Son dört yılda üçüncü şampiyonluğunu kazanarak 18 yıl aradan sonra yeniden 1. Lig’e yükselen Mardin temsilcisinin dev bayrağı, İstanbul’un en önemli simgelerinden biri olan Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalandı.
Süper Lig’in yeni ekibi Amedspor’dan sonra TFF 1. Lig’e yükselen Mardin 1969 Spor’un dev bayrağı, İstanbul’un simge yapılarından Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı. pic.twitter.com/aMUCP8MSiq
— Amida Haber (@AmidaHaber) June 24, 2026
Mardinspor’dan açıklama
Kulüpten yapılan açıklamada, “Şanlı bayrağımız iki gün boyunca Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanacak” ifadelerine yer verildi.

Mardinliler ve taraftarlar tarafından büyük gururla karşılanan bu anlamlı görüntü, kulübün tarihi başarısının sembollerinden biri olarak hafızalara kazındı.

Amedspor da asmışı
Tarihinde ilk kez Süper Lig’de mücadele edecek olan Amedspor’un bayrağı dün boğazda dalgalanmıştı. Dalgalanan Amedspor bayrağı bazı ırkçı kesimleri rahatsız etmişti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.