Mardinspor 6 futbolcusunu gönderdi

Mardinspor 6 futbolcusunu gönderdi

Kaynak:Haber Merkezi

TFF 1’inci ligdeki ilk sezonuna hazırlanan Mardinspor’da büyük değişim yaşanıyor. Kulüp sezon öncesi 6 futbolcusuyla yollarını ayırdı.

TFF 1. Lig ekiplerinden Mardin 1969 Spor, 6 futbolcuyla yollarını ayırdığını duyurdu.

Hangi futbolcular gitti?

Kulüpten yapılan açıklamada, Barış Sağır, Mehmet Manış, Mertan Caner Öztürk, Miraç Acer, Özgür Sert ve Muhammed Ali Doğan ile yolların ayrıldığı duyuruldu.

Mardinspor yönetimi, futbolculara teşekkür ederek, kariyerlerinde başarılar diledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.