Bursaspor’un cezasını ödeyen İYİ Partili vekil AK Parti’ye geçiyor

Bursaspor’un cezasını ödeyen İYİ Partili vekil AK Parti’ye geçiyor
 Muhabir
İYİ Parti Gaziantep Milletvekili Mehmet Mustafa Gürban’ın AK Parti’ye katılması bekleniyor. Gürban, Bursaspor taraftarlarının Kürt siyasetçi Leyla Zana’ya yönelik çirkin hareketleri sonrası kulübe verilen 342 bin TL’lik cezayı ödemesiyle gündeme gelmişti.

Türkiye Futbol Federasyonu’na bağlı Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), geçtiğimiz sezon Somaspor-Bursaspor arasında Soma’da oynanan TFF 2. Lig maçında eski HDP milletvekili Leyla Zana’ya yönelik hakaret içeren tezahüratlar nedeniyle Bursaspor’a 342 bin TL para cezası verildi.

mehmet-mustafa-gurban.jpg

İYİ Parti Gaziantep Milletvekili Mehmet Mustafa Gürban, söz konusu 342 bin TL’lik cezanın tamamını öderken, bu durum başta Amedspor taraftarı olmak üzere çok sayıda kişinin tepkisine neden olmuştu.

nimet-ozdemir.webp

Gürban ve Özdemir Ak Parti’ye katılıyor

Öte yandan gazeteci Sinan Burhan, İYİ Parti Gaziantep Milletvekili Mehmet Mustafa Gürban ile CHP’den istifa eden İstanbul Milletvekili Nimet Özdemir’in bugün AK Parti’ye katılacağını öne sürdü. İddiaya göre her iki milletvekiline de rozetlerini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan takacak.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.