Hastanede usulsüzlük iddiası: İlaç ve malzemeler depoda kaldı
Kaynak:Haber Merkezi
SES Şanlıurfa Şubesi’nden yapılan açıklamada, hastanenin Kardiyoloji Bölümü’nde anjiyo işlemlerinde kullanılmak üzere alınan bazı ilaç ve tıbbi malzemeler hastalar için kullanılmadığı ileri sürüldü.
Büyük çaplı usulsüzlük iddiası
Kullanılmayan ilaçların ise hastane deposunda tutulduğu, bazı ilaçların da kullanılmadığı halde kullanılmış gibi gösterildiği öne sürüldü. Bu yöntemle kamu zararına yol açan büyük çaplı bir usulsüzlük yapıldığı iddia edildi.

SES: Çok sayıda malzeme uzun süredir bekletiliyor
Konuya ilişkin açıklama yapan SES Urfa Şubesi, sendikalarına ulaşan bilgilere göre hastanenin kardiyoloji servisinde kullanılmayan bir alanda çok sayıda tıbbi malzemenin uzun süredir bekletildiğini, söz konusu malzemelerin kayıtları, kullanım süreçleri ve mevcut durumlarına ilişkin sağlık çalışanlarında ciddi soru işaretleri bulunduğunu ifade etti.
Çalışanlar baskı ve mobbingden endişeli
Sağlık emekçilerinin sürecin şeffaf yürütülmemesi halinde olası usulsüzlüklerin üzerinin örtülebileceğinden endişe duyduğu belirtilen açıklamada ayrıca konuyu gündeme getiren çalışanların baskı, ayrımcı uygulamalar veya mobbingle karşı karşıya kalabileceği endişesi dile getirildi.

Bağımsız soruşturma talebi
Sendika, sağlık kurumlarında ortaya atılan her türlü iddianın bağımsız ve etkin bir şekilde araştırılması gerektiğini belirterek, varsa sorumluların ortaya çıkarılmasını ve kamuoyunun doğru bilgilendirilmesini talep etti. SES Şubesi, iddiaların tüm yönleriyle araştırılması için sürecin takipçisi olacaklarını açıkladı. Sendika ayrıca kentteki sağlık yönetimine ilişkin diğer konularla birlikte önümüzdeki günlerde kapsamlı bir basın toplantısı düzenleyeceklerini duyurdu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.