Amedspor ilk yarıda 2-0 galip
Yayınlanma:
Kaynak:Haber merkezi
Amedspor kendi evinde ağırladığı Derincespor’u maçın ilk yarısında 2-0 önde tamamladı.
AMİDA HABER - TFF Kırmızı Lig İkinci Kırmızı Grupta mücadele eden Amedspor kendi evinde, Derince Belediyespor’u ağırladı.
Saat 19.00’da Diyarbakır Stadyumu’nda başlayan maçın ilk yarısı 2-0 Amedspor’un galibiyeti ile sona erdi. Maçın gollerini 19 ve 41’inci dakikalarda Uğur Adem Gezer attı. Maç devam ediyor. (Haber Merkezi)
Resmi İlanlar
Amedspor
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.